Af Anna Stinne Herbst, Maribo Gymnasium Overordnet set er der både gode og dårlige ting ved den forkortede periode. For det første var eleverne meget motiverede og der opstod hurtigt et sammenspillet hold, da vi havde timer 3-4 gange om ugen (90 min. lektioner)....
Mangler du lys i den daglige undervisning?
Mangler du lys i den daglige undervisning? Så er en lyskasse måske løsningen? Lyskassen med scenelys er transportabel og kan nemt tages med rundt på skolen
Der er fordele ved at være medlem
En af dem er, at du får adgang til vores materialebank. Den er fyld af gode sager!
Så meld dig ind i dag og få adgang til alle de mange medlemsfordele.
Læs også
Anmeldelse: Fagdidaktik i teater og drama
Af Mette Asaa, Ørestad Gymnasium Hanne Kirk og Ida Krøgholt (red.): Fagdidaktik i teater og drama. Frydenlund, 2018. I januar kom den så: Fagdidaktik i teater og drama, og jeg kastede mig straks over den og især kapitlet med et eksempel på et devisingforløb udarbejdet...
Når eleven bliver eksperten
Af Maiken Brøndum Ravn, HF og VUC Fredericia Vi havde i forvejen på holdet arbejdet med Performance og mine elever var meget optagede af principperne om at bruge sig selv på scenen. Derfor kastede jeg mig over et lille miniforløb, som jeg kaldte ”At dele og...