Denne artikel er den tredje i en række af artikler om dramatikfagets muligheder for at samarbejde med det professionelle teatermiljø. Hvis du selv har erfaring med at samarbejde med det professionelle miljø, og har lyst til at skrive et indlæg i artikelserien, hører...
Hvad oplever jeg som en særlig styrke ved dramatik som fag?
På det fagdidaktiske kursus i dramatik bliver kandidaterne bedt om at formulere, hvad de oplever som en særlig styrke ved faget. Her er et bud fra en af dette års kandidater, Mette Marie Fuglsang Møller.
Der er fordele ved at være medlem
En af dem er, at du får adgang til vores materialebank. Den er fyld af gode sager!
Så meld dig ind i dag og få adgang til alle de mange medlemsfordele.
Læs også
Kunsten at samarbejde om og med kunsten
Denne artikel er den anden i en række af artikler om dramatikfagets muligheder for at samarbejde med det professionelle teatermiljø. Hvis du selv har erfaring med at samarbejde med det professionelle miljø, og har lyst til at skrive et indlæg i artikelserien, hører vi...
Hvis teaterundervisning tilrettelægges rigtigt, indeholder det et magisk potentiale
Af Charlotte Schmidt Frandsen og Agnete HennebergTeaterfaglig undervisning har et næsten magisk potentiale.Det kan gøre eleverne mere selvsikre, fagligt stærkere i ikke-kunstneriske fag, klæde dem på til at varetage et arbejde, gøre dem mere omstillingsparate og...