Kollegastafetten: Forslag til forestillingsanalyse

”Kollegastafetten" er RePlikkers faste indlæg. En dramatikkollega skriver om det, der optager vedkommende for tiden i forbindelse med dramaundervisningen. Det kan være alt fra, hvordan man blander kunstigt blod til, hvordan man arbejder med portfolioskrivning. Idéen er, at man skal give stafetten videre og altså udpege den næste dramalærer, der skal skrive et indlæg i det efterfølgende nummer af RePlikker. Vi håber på denne måde at kunne få flere dramalærere til at bidrage til bladet og skabe plads til det, der optager os i dagligdagen.

Der er fordele ved at være medlem

En af dem er, at du får adgang til vores materialebank. Den er fyld af gode sager!

Så meld dig ind i dag og få adgang til alle de mange medlemsfordele.

Læs også

Gør Holberg levende – en konkurrence for dramatikelever

Gør Holberg levende – en konkurrence for dramatikelever

I 1722 blev et skuespil for første gang opført på dansk. Dansk Teater kan dermed fejre 300 års jubilæum, og det skal markeres! Derfor udbyder Dramatiklærerforeningen næste skoleår en konkurrence for dramatikelever på de gymnasiale ungdomsuddannelser. Du kan allerede...

Kunsten at samarbejde om og med kunsten

Kunsten at samarbejde om og med kunsten

Denne artikel er den anden i en række af artikler om dramatikfagets muligheder for at samarbejde med det professionelle teatermiljø. Hvis du selv har erfaring med at samarbejde med det professionelle miljø, og har lyst til at skrive et indlæg i artikelserien, hører vi...

Share This