Portfolio som hukommelses- og refleksionsværktøj i dramatikundervisningen

“Undervejs i undervisningen udarbejder eleverne en personlig portfolio, der indeholder dokumentation fra øvelser, realisationer og projekter samt fagligt funderede refleksioner over det skabende arbejde. Portfolien har til formål at fastholde flygtigt stof, træne formidling og skabe bevidsthed om læring. Den tid, der anvendes på portfolioarbejdet, skal afpasses efter, at der er tale om et hjælpemiddel til at nå de faglige mål. Den digitale præsentation og portfolien indgår i eksamensgrundlaget, jf. pkt. 4.2”.

Der er fordele ved at være medlem

En af dem er, at du får adgang til vores materialebank. Den er fyld af gode sager!

Så meld dig ind i dag og få adgang til alle de mange medlemsfordele.

Læs også

Kollegastafetten

Kollegastafetten

En svanesang for almenstudieforberedelse Af Tor Witt Kolding, Falkonergården Gymnasium & HF-kursus AT fortabe sig Jeg husker tydeligt de mange forkortelser, man blev tæppebombet med, da man første gang satte sine fladtrykte gummisåler i gymnasieskolens...

Voxpop – min yndlingsøvelse

Motivøvelse Af Steffen Nørgaard, Herning Gymnasium Publikum ved bare, at det er en scene med to gode veninder, der snakker sammen. Eleverne spiller en improviseret scene på ca. 3 minutter hvorefter jeg stopper spillet og spørger publikummet, om de kan se, hvilket...

Share This